Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2024 - Οι δράσεις μας


Η εταιρεία μας, όπως κάθε χρόνο, συμμετείχε με ιδιαίτερη χαρά και αρκετές δράσεις στον εορτασμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, έναν θεσμό υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.


Customers’ Feedback & VoIP Contest


Με αφορμή την Εθνική Εβδομάδα βρήκαμε την τέλεια ευκαιρία να ζητήσουμε το πολύτιμο feedback των πελατών μας όσο αφορά την εμπειρία τους από τα τμήματα πωλήσεων και τεχνικής υποστήριξης. Συγκεκριμένα σχεδιάσαμε 2 εκτενή ερωτηματολόγια για τα 2 business units της εταιρείας, την τηλεφωνία και το digital marketing και τα αποστείλαμε αντίστοιχα στο σύνολο των πελατών μας.

Σκοπός της ενέργειας ήταν να λάβουμε ένα ειλικρινές και στοχευμένο feedback σχετικά με το πως αξιολογούν οι πελάτες μας την κατάρτιση των τμημάτων, τους χρόνους απόκρισης στα αιτήματά τους και συνολικά την εμπειρία εξυπηρέτησής τους. Τα αποτελέσματα ξεπέρασαν κάθε προσδοκία καθώς οι περισσότεροι ερωτηθέντες μας βαθμολόγησαν με 9 ή 10.

Ενδεικτικά αναφέρουμε τα παρακάτω:

Digital Marketing

Κατάρτιση τμήματος πωλήσεων Μ.Ο. Βαθμολογίας:
9,5
Χρόνος απόκρισης τμήματος τεχνικής υποστήριξης Μ.Ο. Βαθμολογίας:
9,08

VoIP Τηλεφωνία

Κατάρτιση τμήματος πωλήσεων Μ.Ο. Βαθμολογίας:
9,34
Χρόνος απόκρισης τμήματος τεχνικής υποστήριξης Μ.Ο. Βαθμολογίας:
9,33




Επιπρόσθετα διοργανώσαμε έναν διαγωνισμό με πλούσια δώρα για όλους τους πελάτες που μας έδωσαν το feedback τους.

Αναλυτικότερα 6 τυχεροί κέρδισαν τα παρακάτω:

  • 2 τηλεφωνικούς αριθμούς VoIP για 2 χρόνια αξίας 72€ / ανά αριθμό

  • 1 ενσύρματη τηλεφωνική συσκευή VoIP αξίας 52,70€

  • 1 ασύρματη τηλεφωνική συσκευή VoIP αξίας 94,10€

  • 2 cloud τηλ. Κέντρα Business VPBX για 2 χρόνια αξίας 268,8€/ ανά κέντρο
Yuboto


Customer Service Meeting


Επί τη ευκαιρία της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης, όλο το δυναμικό της εταιρείας μας συγκεντρώθηκε σε ένα meeting όπου παρουσιάστηκαν αναλυτικά τα αποτελέσματα του customers’ feedback ερωτηματολογίου, καθώς και Google Reviews, social media interactions με πελάτες και απαιτητικές περιπτώσεις εξυπηρέτησης πελατών.

Αφού κοινοποιήθηκαν σε όλους τους εργαζόμενους τα εξαιρετικά αποτελέσματα του ερωτηματολογίου καθώς και των υπόλοιπων reports, ακολούθησε ένα brainstorming session όπου όλοι μας δώσαμε το ξεχωριστό μας input για το πώς μπορούμε να βελτιωθούμε ακόμη περισσότερο την επόμενη χρονιά.



Ενδεικτικά αναφέρουμε τις βαθμολογίες από τα Google Reviews:

Yuboto

Google Reviews Μέση Βαθμολογία:
4,4 / 5

Yuboto-Telephony

Google Reviews Μέση Βαθμολογία:
5 / 5